Bowling

Min dag blev trots allt lite mer intressant än vad jag trodde att den skulle bli! Myste med Emil hela dagen sedan åkte vi in till kba, han tog pendeln hem & jag åkte till bowlinghallen. En ganska jämn match får jag säga, jag kom dock på sista plats men screw that :)

Imorgon blir det tjej kväll hos Sosso & på lördag ska jag leta fest, hehe. Det är dags att komma ut nu känner jag, och träffa lite folk. Sedan på söndag kommer Emil hit, vi ska mysa sjukt mycket då hade jag tänkt. Laga lite middag & äta lite godis, kanske glo på någon film? Sedan börjar den sista veckan av mitt sommarlov. PAIN! Vill ha mera lov, klarar inte av skolan, tycker att de är alldeles för mycket krav & alldeles för lite fritid. Me don't like.

Nej, nu går jag ner till mig & kollar på TV & chilla sönder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0